Logo
  1. Pathé Klantenservice
  2. Pathé Unlimited (Gold)
  3. Digitale pas

Artikelen in deze sectie

  • Wat is de digitale pas?
  • Wat betekent het als mijn pas de status geblokkeerd heeft?
  • Werkt mijn digitale pas ook als ik geen bereik/internet heb?
  • Wat als ik mijn mobiele telefoon vergeten ben en de digitale Pathé Unlimited (Gold) pas niet kan tonen?
  • Hoe moet ik mijn digitale pas activeren?
  • Ik heb al een Pathé app, maar krijg de pas niet in beeld?
  • Kan ik mijn (digitale) pas rechtstreeks bij de ticketcontrole laten scannen?
  • Werkt de digitale pas ook voor mijn korting op het eten en drinken?
  • Moet ik nog een fysieke pas bij mij hebben als ik naar de bioscoop ga?
  • Hoe zit het met mijn privacy en de digitale Pathé Unlimited (Gold) pas?
Zie meer

Moet ik nog een fysieke pas bij mij hebben als ik naar de bioscoop ga?

De fysieke pas hoef je niet meer mee te nemen zolang je de digitale variant kan tonen.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Terug naar boven

Verwante artikelen

  • Ik wil een andere foto op mijn Pathé Unlimited (Gold) pas, kan dit?
  • Wat is de digitale pas?

Geen antwoord op je vraag?

Neem dan snel contact op met de klantenservice van Pathé

Contactformulier Facebook Twitter Telefonisch contact Chat