Wat kan ik doen als mijn aankoop via Pathé mobiel of online is mislukt en ik toch heb betaald?

Je ontvangt in de meeste gevallen een e-mail indien de aankoop is mislukt. Als je hebt betaald en de aankoop is mislukt of je hebt bij een online aankoop na 45 minuten nog geen aankoopbevestiging met QR-barcode ontvangen, dan kun je een contactformulier versturen.

Je e-mail wordt binnen 7 dagen in behandeling genomen. Je ontvangt een mail zodra opdracht is gegeven om het onterecht betaalde bedrag terug te storten op het rekeningnummer waar vanaf betaald is. Het is niet mogelijk om deze betaling op een ander rekeningnummer terug te storten.

Je zult bij een mislukte online aankoop opnieuw tickets moeten kopen, maar kijk eerst in Mijn Pathé of er geen QR-barcode in staat voordat je nieuwe tickets koopt. Bij een mislukte aankoop via Pathé Mobiel dien je altijd opnieuw tickets te kopen. 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen